vtiger Forum Index vtiger
The Honest Open Source CRM

Problemen met de installatie van 5.0.3
Click here to go to the original topic

vtiger Forum Index -> Dutch Forum
Previous topic :: Next topic  
Author Message
AlfredJK

Posted: Fri Feb 29, 2008 10:01 pm    Post subject: Problemen met de installatie van 5.0.3  

Hallo
ik probeer de installatie te doen van versie 5.0.3
Op mijn vista draai ik al met MySQL v5, PHP v52.2.5 en Apache v2.2.6. Als server gebruik ik WAMP. De installatie is gedaan op c:\wamp

Bij de installatie geef ik op dat ik de bestaande apache-server wil gebruiken. In de dialog die daarna komt wordt om het pad gevraagd van de Apache Web Server Home Selection.

Hier stopt mijn installatie. Wat ik ook kies het wordt afgekeurd. Kan mij iemand vertellen wat hier ingevuld moet worden? Misschien moeilijk te beantwoorden, maar ik probeer het toch maar.

Alvast bedankt

Groet Alfred
Back to top  
AlfredJK

Posted: Sat Mar 01, 2008 10:41 am    Post subject: Problemen met de installatie van 5.0.3  

Nog een aanvulling: de bestaande omgeving heb ik ingericht voor mijn website onder joomla. Op mijn vista PC moest ik voor poort 81 kiezen om het geheel aan de praat te krijgen.
Back to top  
cDGo IT Consultancy

Posted: Mon Mar 24, 2008 10:26 am    Post subject: Re: Problemen met de installatie van 5.0.3  

Alfred,

Ik denk dat het vrij lastig is om hier een antwoord te geven op jouw vraag, omdat het van zoveel factoren af hangt.

Je zou eigenlijk al met jou mee moeten kijken op je pc wat je gedaan hebt, en waar het mis gaat.
Mocht je daar intresse in hebben wil ik dat wel voor je doen.
Klik hier voor meer informatie
Back to top  

vtiger Forum Index -> Dutch Forum
Page 1 of 1