vtiger Forum Index vtiger
The Honest Open Source CRM

Dashboard op homepagina geen balkjes
Click here to go to the original topic

vtiger Forum Index -> Dutch Forum
Previous topic :: Next topic  
Author Message
geenzelf

Posted: Mon Dec 03, 2007 10:10 pm    Post subject: Dashboard op homepagina geen balkjes  

Ik ben sinds een week of 2 bezig met het ontdekken en 'inrichten' van mijn vtiger installatie.

Ik zou graag het volgende in mijn vtiger installatie willen zien.

Wij werken hier met 2 personen aan het wegwerken van vragen, mailtjes, werkorders etc.

We zijn beide admin(wil eigenlijk een groep directie aanmaken, zodat als alles eenmaal werkt dat we van de instellingen afblijven) en willen ook graag beide alle balkjes in ons dashboard module op de homepagina zien.

Op dit moment ziet alleen de admin(die door vtiger bij de installatie aangemaakt is) de balkjes in Home Pagina Dashboard.

De module staat er, alleen de balkjes missen. Als ik bv naar facturen ga, dan kan ik wel alle facturen zien.

Als ik gebruiker admin kopieer, blijft het probleem voor de gekopieerde admin2 gebruiker bestaan.

Als admin 2 gebruiker een factuur aanmaakt, dan verschijnt deze niet in de balkjes van admin. Verander ik toegewezen aan van admin2, naar admin ook dan telt hij deze niet bij de balkjes in het dashboard op.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Wat moet ik anders doen?
Back to top  

vtiger Forum Index -> Dutch Forum
Page 1 of 1