vtiger Forum Index vtiger
The Honest Open Source CRM

middle name
Click here to go to the original topic

vtiger Forum Index -> Dutch Forum
Previous topic :: Next topic  
Author Message
erwinvdw

Posted: Fri Aug 03, 2007 2:12 pm    Post subject: middle name  

Hallo,

Zijn er mensen die ervaring hebben met het toevoegen en of gebruikmakend van een extra veld "middle name".

Ik kan wel een extra veld toevoegen maar dan staat deze niet in de buurt van de naam. Ook bij het importeren van adresgegevens is dit een probleem.

Volgens mij toch redelijk essentiele informatie voor Nederland en Duitsland.

Alvast bedankt voor de feedback.

Erwin
Back to top  
vicus

Posted: Mon Jan 21, 2008 11:20 pm    Post subject: middle name  

Helaas is het aanmaken van een extra veld vooralsnog de enige optie (is een probleem bij een groot aantal pakketten). Voor de plaats op het scherm zul de database in moeten duiken. Schermlayout is grotendeels gestuurd vanuit de database.
Back to top  
erwinvdw

Posted: Fri Jul 11, 2008 7:44 am    Post subject: Re: middle name  

vicus wrote: Helaas is het aanmaken van een extra veld vooralsnog de enige optie (is een probleem bij een groot aantal pakketten). Voor de plaats op het scherm zul de database in moeten duiken. Schermlayout is grotendeels gestuurd vanuit de database.

Hoe los jij dit op, want er is bijv ook geen veld voor "voorletters". Als je deze velden toevoegd als extra velden loop je tegen andere problemen aan bij bijvoorbeeld de sjablonen waar je niet kan selecteren uit de extra gedefineerde velden. Ook de outlook sync is hierin niet voorzien. Ik ben " bang" als je gaat vroeten in de database dat je met een update probblemen krijgt.
Back to top  

vtiger Forum Index -> Dutch Forum
Page 1 of 1